LoVoX
Wirtualna Centrala VPBX

W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku, dział Badań i Rozwoju Grupy LoVo, stworzył niezwykle prostą w obsłudze, a jednocześnie zaawansowaną technologicznie wirtualną centralę PABX pod nazwą LoVoX. Dzięki rozwiązaniu jakie daje centrala w chmurze, zarządzanie systemem telekomunikacyjnym jest szybsze, wygodniejsze i tańsze!

 

 

Usługa LoVoXwirtualna centrala telefoniczna od LoVo – posiada zakres funkcjonalny, dzięki któremu użytkownicy mogą wykorzystać ją w zastępstwie tradycyjnej centrali działającej fizycznie w ich biurach. Usługa LoVoX udostępniana jest w modelu usługowym poprzez portal Klienta końcowego dostępny przez sieć Internet (aplikacja Web). Dystrybutorzy Wirtualnej Centrali VPBX LoVo mogą sami zadecydować, czy przekazują dostęp do portalu LoVoX dla Klientów końcowych, czy administrują centralą w ramach wewnętrznego utrzymania systemów teleinformatycznych.

Użytkownik poprzez panel kliencki ma dostęp do konfiguracji wszystkich usług i może definiować innych użytkowników, numery wewnętrzne i linie miejskie, urządzenia, terminale, operatorów etc. Wirtualna centrala zapewnia dostęp do rekordów billingowych oraz umożliwia zarządzanie terminalami SIP i urządzeniami telekomunikacyjnymi w biurze Klienta.

Korzystanie z tzw. wirtualnych centrali w chmurze jest obecnie zdecydowanie tańsze niż utrzymywanie tradycyjnej centrali biurowej. Oprócz niskich kosztów użytkowania, centrala VPBX zapewnia także firmom więcej funkcjonalności i komfortowe zarządzanie m.in. dzięki nowoczesnemu panelowi administracyjnemu, który jest bardzo prosty i intuicyjny w obsłudze.

Korzyści z posiadania LoVoX-a w swoim biurze:

  • – OSZCZĘDNOŚCI – LoVoX jest usługą w chmurze (SaaS – Software as a Service), a nie kosztownym urządzeniem. Dzięki modelowi SaaS, Klient nie musi posiadać własnej centrali, która wiąże się z wysokimi kosztami zakupu, leasingowania, utrzymania i serwisu.
  • – PROSTE UŻYTKOWANIE – Klient nie musi korzystać z usług osób trzecich, którzy obsługują fizyczne centrale, ponieważ dzięki prostej obsłudze panelu klienta LoVoX, bez problemu będą mogli zarządzać nią własnymi zasobami.
  • – ELASTYCZNOŚĆ – Klient może korzystać z usług dowolnego Operatora, który w swojej ofercie posiada usługę telefonii internetowej.
  • – WYGODA – Dzięki temu, iż LoVoX umieszczony jest w serwerach i w centrum przetwarzania danych LoVo, Klient nie zajmuje się technicznymi aspektami związanymi z prawidłowym funkcjonowaniem centrali. Wszystkie sprawy techniczne pozostają po naszej stronie. Jedyne czego potrzeba to działającego połączenia internetowego.
  • – NOWOCZESNE URZĄDZENIA – LoVo dostarcza na życzenie Klienta w pełni skonfigurowane, wysokiej klasy nowoczesne telefony IP. Oczywiście Klient może korzystać z własnych alternatywnych urządzeń.

Usługi centrali:

  • – Call Center
    • – Centrum obsługi telefonicznej.
    • – Możliwość definiowania agentów (stanowisk)
    • – Definiowanie kolejek i przypisywanie do nich agentów
    • – Definiowanie sposobu przydzielania zasobów w kolejkach
    • – Możliwość pobrania statystyk dla agenta
  • – Call Pickup
    • – W ramach grupy możliwość odebrania połączenia dzwoniącego na biurku innego użytkownika
    • – Możliwość definiowania grup “pickup” bazując na użytkownikach w systemie
  • – Nagrywanie połączeń – każde połączenie może być nagrywane lub nie w zależności od potrzeb Klienta
  • – Hunting Group – kierowanie połączeń jednocześnie do wielu użytkowników. Bardzo praktyczne rozwiązanie cenione szczególnie przez Firmy, w których są działy handlowe lub obsługa Klienta.
  • – IVR
    • – Możliwość budowania drzew IVR
    • – Możliwość budowania menu (“wciśnij 1 aby…”, „wciśnij 2 aby…”) – dla każdej pozycji menu można wykonać następujące akcje:
      • – zadzwonić do użytkownika
      • – zadzwonić na grupę
      • – przekierować do kolejki (Call Center)
      • – przejść do innego menu
  • – Music on Hold / Granie na czekanie – odgrywanie generycznej muzyki w czasie zawieszenia połączenia
  • – Wirtualny FAX
  • – Przekierowanie połączeń
  • – DISA – zapowiedz na numerze oraz możliwość wdzwonienia się po wewnętrznym

A wszystko dostępne w jednym miejscu, w prostym i intuicyjnym panelu Klienckim.

W celu uzyskania szczegółowych informacji, prosimy kierować zapytania na adres: hurt@lovo.pl