VoIP LoVo

VoIP

VoIP, czyli Voice over Internet Protocol, to technologia dzięki której możliwe jest prowadzenie rozmów telefonicznych za pośrednictwem połączenia internetowego bądź sieci korzystającej z protokołu IP, czyli tzw. telefonia internetowa, inaczej telefonia VoIP. Sieć LoVo obsługuje obecnie ponad 800.000 numerów abonenckich. W ofercie LoVo dla Biznesu oraz instytucji publicznych, poza standardowym wykonywaniem i odbieraniem połączeń telefonicznych można wyróżnić szereg usług dodatkowych, jak billing on-line, nagrywanie rozmów, wirtualny fax, IVR, grupy, czy przekierowania. Ponadto rekomendujemy rozwiązanie wirtualnej centrali LoVoX (PBX, PABX, VPBX, VPABX) zarządzanej on-line, która w połączeniu z technologią VoIP zmniejszy koszty połączeń biznesowych nawet o połowę. Dla świadomych użytkowników proponujemy rozwiązania SIP Konto lub SIP Trunk.

                          LoVoX    LoVo Phone    LoVo Trunk

 

ZAMÓW BEZPŁATNĄ KONSULTACJĘ

Adres email

Telefon kontaktowy

Prosimy o przepisanie tekstu* : captcha

 

LoVo dla Biznesu

LoVo dostarcza usługi telekomunikacyjne dla dużych przedsiębiorstw i instytucji państwowych. W zależności od potrzeb serwis jest dostępny zarówno w kraju jak i za granicą. Oferta Dla Biznesu spotka się z zainteresowaniem tam gdzie liczy się rzetelność, nowoczesność i konkurencyjność.

W ofercie:

– Telefonia
– Internet
– Systemy BPM
– Systemy analityczne (ePASO)
– Wirtualny fax
– Elektroniczna Platforma Analiz Serwisów Ogłoszeniowych
– Wirtualna Centrala VPBX
– Szkolenia i wsparcie systemów Asterisk
– Przenośność numeracji
– Nowoczesne urządzenia

Oszczędności dla firm

Główną zaletą telefonii internetowej VoIP jest nawet dziesięciokrotna oszczędność kosztów z tytułu przeprowadzanych rozmów. Koszt użytkowania w porównaniu do telefonii jest znacznie niższy. VoIP wyklucza połączenia ciągłe, a więc koszt połączenia naliczany jest sekundowo, a nie jak w przypadku tradycyjnej telefonii – minutowo. Płacimy zatem wyłącznie za rzeczywisty czas połączenia.

Przyszłość komunikacji biznesowej

VoIP gwarantuje firmie nie tylko niższe rachunki telefoniczne, lecz również dodatkowe funkcje, usprawniające komunikację z klientami czy partnerami biznesowymi:
1. Niezależność od operatorów/monopolistów państwowych (swoboda wyboru, a potencjalnie także większa prywatność),
2. Bezpłatne rozmowy wewnątrz sieci operatora,
3. Niższy koszt połączeń z telefonią stacjonarną (zwykle dopiero przy połączeniach zagranicznych, ew. międzystrefowych),
4. Pełna mobilność użytkownika (problem roamingu ma ograniczone znaczenie),
5. Niski koszt infrastruktury (w porównaniu z tradycyjnymi liniami telefonicznymi),
6. Integracja z przyszłościowymi usługami takimi jak przesyłanie danych czy obrazu.

 

 

Zapoznaj się z naszą ofertą!