Specyfikacja usługi:

Usługa LoVo Phone jest usługą telefoniczną umożliwiającą wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych oraz korzystanie z szeregu usług dodanych. Użytkownik może korzystać z usługi za pomocą kilku rodzajów terminali końcowych:

  • – Telefonu IP
  • – Tradycyjnego telefonu stacjonarnego podłączonego do tzw. bramki VoIP
  • – „Softphone’u”, czyli aplikacji instalowanej na komputerze, smartfonie lub tablecie

W pierwszym i drugim przypadku, sposób korzystania z usługi praktycznie nie różni się od korzystania z typowej usługi tradycyjnej telefonii stacjonarnej z tą różnicą, iż najczęściej usługa LoVo Phone pozwala na szerszy zakres usług dodanych poza samym wykonywaniem połączeń telefonicznych.
Jako medium transportowe służy publiczna sieć Internet. Po stronie Klienta usługa wykorzystuje łącze dostępu do Internetu którego używa Klient (usługa nie wymaga instalowania dodatkowego łącza dostępowego).
Klientowi zostaje przydzielona numeracja telefoniczna lub Klient zachowuje numery telefoniczne z których korzysta i przenosi je do sieci LoVo.

 

 

Schemat usługi:

LovoPhone

Pomiędzy terminalem abonenckim (lub bramką VoIP w przypadku korzystania z tradycyjnego telefonu) a platformą HIPERUS do transmisji głosu, wykorzystywany jest protokół VoIP (Voice over Internet Protocol). Platforma HIPERUS podłączona jest do sieci PSTN (Public Switched Telephone Network) przy wykorzystaniu tradycyjnych łączy głosowych opartych o komutację kanałów.
Platforma HIPERUS dokonuje konwersji protokołów sygnalizacyjnych oraz kodowania mowy z protokołu VoIP do formatu wykorzystywanego w sieciach telefonicznych.

Cechy i Korzyści:

  • – Niska cena abonamentu miesięcznego i połączeń telefonicznych
  • – Komfort z rozmów telefonicznych w jakości HD Voice w całej sieci LoVo
  • – Szeroki zakres usług dodatkowych (m.in. przekierowania połączeń, poczta głosowa, zapowiedź głosowa, wirtualny faks i wirtualny PABX, nagrywanie rozmów)
  • – Nieograniczony zasięg – wystarczy być w zasięgu usługi dostępu do Internetu a usługa telefoniczna zostanie dostarczona z wykorzystaniem istniejącego łącza
  • – Realizacja usługi „pod klucz” – Klient otrzymuje w pełni skonfigurowane terminale lub telefony z serii dect, które wystarczy tylko podłączyć do Internetu
  • – Prosty i szybki proces przeniesienia numerów do sieci LoVo nie spowoduje przerwy w korzystaniu z usługi telefonicznej
  • – Krótki czas uruchomienia usługi (nawet 1-2 dni robocze od podpisania umowy)
  • – Natychmiastowa reakcja Operatora w przypadku wystąpienia awarii dzięki stałemu monitorowaniu usługi przez dedykowanych inżynierów z centrum zarządzania siecią LoVo

Funkcjonalność:

HD Voice (High Definition Voice)
Technologia HD Voice, znana również jako dźwięk szerokopasmowy, to standardy transmisji dźwięku wykorzystywane w telefonii IP, które pozwalają wysyłać dwukrotnie szerszy zakres dźwięku za pośrednictwem połączeń VoIP w porównaniu z tradycyjnymi telefonami. Dzięki temu komfort rozmowy przez telefon jest porównywalny z rozmową na żywo – można mieć wrażenie, że rozmówca jest na wyciągnięcie ręki.

Numeracja
W ramach usługi Klient otrzymuje od LoVo numerację telefoniczną z odpowiedniej strefy numeracyjnej. Oczywiście Klient może wykorzystywać wcześniej posiadane numery telefoniczne które zostaną przeniesione do sieci LoVo.

 

 

HIPERUS
Klient ma możliwość wykorzystani następujących funkcjonalności platformy HIPERUS:

  • – Przekierowanie połączeń – numery pełne lub numery wewnętrzne. Elastyczna możliwość przekierowania (zawsze, po określonym czasie gdy telefon nie jest odbierany, w przypadku zajętości)
  • – DISA – możliwość dodzwonienia się na wybrany numer wewnętrzny. Możliwość uruchomienia indywidualnej zapowiedzi słownej.
  • – Poczta głosowa – rejestracja nieodebranych połączeń przychodzących. Wiadomości można odsłuchać po zalogowaniu się do panelu abonenckiego. Pliki z wiadomościami wysyłane są również emailem.
  • – Wirtualny faks – możliwość odbierania i wysyłania faksów oraz odczytywania ich po zalogowaniu się do platformy. Pliki zawierające dokumenty wysyłane są emailem.
  • – Wirtualny PABX – możliwość zdefiniowania numeru głównego którym identyfikowane będą połączenia wychodzące z siedziby Klienta. Użytkownicy Klienta mogą porozumiewać się przy wykorzystaniu numeracji skróconej – numerów wewnętrznych. Istnieje możliwość indywidualnej konfiguracji ilości cyfr w numeracji wewnętrznej.
  • – Nagrywanie połączeń – funkcjonalność nagrywania połączeń rejestruje w czasie rzeczywistym rozmowy przychodzące i wychodzące prowadzone przez Klienta (za wyjątkiem połączeń VPBX które nie są rejestrowane).

Nagrania przechowywane są w przez ustalony czas nie dłuższy niż 12 miesięcy.
Dowiedz się więcej o platformie HIPERUS

Cenniki usług LoVo Phone

Opłata aktywacyjna

Rodzaj opłaty Nazwa taryfy
Biznes PRO 10 Biznes PRO 30 Biznes PRO 40 Biznes PRO 50 Biznes PRO 95
zł netto zł netto zł netto zł netto zł netto
Opłata aktywacyjna uruchomienie usługi za każdy numer telefoniczny umowa na czas nieokreślony 200,00 200,00 200,00 200,00 200,00
umowa na czas określony 1,00 1,00 1,00 1,00 1,00

Opłata miesięczna abonamentowa

Rodzaj opłaty Nazwa taryfy
Biznes PRO 10 Biznes PRO 30 Biznes PRO 40 Biznes PRO 50 Biznes  PRO 95
zł netto zł netto zł netto zł netto zł netto
abonament miesięczny telefonia cyfrowa – opłata miesięczna za każdy numer telefoniczny umowa na czas nieokreślony 10,00 30,00 40,00 50,00 95,00
umowa na 12 miesięcy 9,00 25,00 35,00 45,00 85,00
umowa na 18 miesięcy 8,00 20,00 30,00 40,00 75,00
umowa na 24 miesiące 7,00 15,00 25,00 30,00 60,00
umowa na 36 miesięcy 5,00 10,00 20,00 25,00 50,00

Opłaty za połączenia

Rodzaj opłaty Nazwa taryfy
Biznes PRO 10 Biznes PRO 30 Biznes PRO 40 Biznes PRO 50 Biznes PRO 95
zł netto zł netto zł netto zł netto zł netto
opłaty za połączenia (cena za 1 min.) połączenia do sieci stacjonarnych 0,16 0,10 0,07 0,06 0,05
połączenia do wszystkich sieci komórkowych 0,21 0,20 0,19 0,17 0,16

Plany taryfowe:

Biznes PRO 10 10 zł
Biznes PRO 30 25 zł
Biznes PRO 40 40 zł
Biznes PRO 50 50 zł
Biznes PRO 95 95 zł

Zapraszamy do kontaktu

Formularz zamówienia

Wybierz preferowany sposób kontaktu dla naszego doradcy:


Adres email

Telefon kontaktowy

Prosimy o przepisanie tekstu* : captcha