Rozwiazania

W swojej ofercie LoVo posiada złożone systemy bilingowe. Jednym z nich jest Centralny System Zarządzania (CSZ), który umożliwia generowanie raportów dla połączeń telekomunikacyjnych w trybie online.
Przy generowaniu raportu pod uwagę brane są takie kryteria jak:

  • przedział czasu
  • operator/klient
  • grupowanie wyniku po frakcjach
  • grupowanie po typach połączeń (komórkowe, stacjonarne, specjalne)
  • dni, tygodnie, miesiące
  • okres taryfikacyjny (T1, T2, T3, Flat)
  • typ umowy (np. IC, Reseller, Klient, Biznes)
  • platforma telekomunikacyjna
  • opiekun handlowy

Billing

Prezentacje zagregowanych danych billingowych dla wybranego podmiotu z uwzględnieniem niestandardowych wymagań dostarczonych od Klienta w postaci pliku csv.

Zarządzanie cennikami

CSZ posiada rozbudowany moduł zarządzania cennikami. Aplikacja pozwala na automatyczne generowanie z uwzględnieniem stawek dostarczonych przez operatora systemu bez konieczności ładowania pliku wsadowego.
Funkcjonalność pozwala określić takie kryteria jak:

  • naliczanie połączeń na numery przeniesione (stacjonarne, komórkowe),
  • bezawaryjną (oddaloną w czasie) zmianę taryfy dla danego Klienta,
  • możliwość edycji stawek na wybrane kierunki w trybie online bez konieczności przygotowywania pliku wsadowego

Kontrola połączeń

CSZ wyposażony jest w moduł kontroli połączeń telekomunikacyjnych dla każdego z Klientów uwzględniając następujące parametry:

  • spadku ruchu,
  • braku połączeń
  • spadku marży
  • ujemnej marży

Więcej informacji uzyskają Państwo w Dziale Sprzedaży Operatorskiej Grupy LoVo.