CentrumPomocy_LoVo

Najpopularniejsze pytania i odpowiedzi:

Kontakt dla Klientów LoVo w sprawie kierowania zgłoszeń:

Biuro Obsługi Klienta:
Tel: 801 833 833 lub 22 255 30 30
Adres e-mail: bok@lovo.pl
Fax: 22 255 30 09

Co należy zrobić w przypadku braku połączeń wychodzących lub przychodzących?

Należy przesłać na adres bok@lovo.pl lub zgłosić telefonicznie pod numerem 801 833 833 lub 22 255 30 30 informację o braku możliwości wykonania połączenia z uwzględnieniem następujących informacji:

  • Numer A (inicjujący połączenie) -CPA
  • Numer B (docelowy, wybierany) – CPB
  • Data i godzina problemowego połączenia
  • Opis problemu (czy wstępowały np. szumy, trzaski)
  • Częstotliwość występowania problemu
  • Kontakt zwrotny Imię, Nazwisko (Nazwa Firmy), telefon kontaktowy

Co zrobić, aby posiadać usługę nagrywania połączeń wychodzących oraz przychodzących?


Aby usługa została uruchomiona niezbędny jest kontakt z BOK.

W jaki sposób ustawić przekierowanie połączeń?


Usługa przekierowania połączeń jest możliwa dla Klientów LoVo za pośrednictwem Panelu Klienckiego.

W jaki sposób zastrzec swój numer telefoniczny?


Należy przesłać do bok@lovo.pl zgłoszenie z informacją o numerze, na którym usługa ma zostać uruchomiona.

Co to jest wirtualna centralka VPBX?


Wirtualna centralka daje możliwość pojedynczej prezentacji dla wielu grup numerów (stosowana np. w Call Center).

Na czym polega usługa Polski Numer?


Usługa Polski Numer to usługa, która pozwala na korzystanie z Polskiego Numeru na terenie Kanady lub USA.

  • Pierwszym krokiem jest wypełnienie formularzu na stronie www.polskinumer.pl
  • Aktywacja formularza, od której po 24 h Użytkownik otrzymuje na adres e-mail przydzielony Polski Numer. Od tej pory na Polski Numer mogą już dzwonić osoby, które chcą się połączyć z Użytkownikiem będącym na terenie Kanady lub USA.
  • Koszt takiego połączenia wynosi tyle samo co opłata za połączenie lokalne!

W jaki sposób ustawić zapowiedź na telefonie (DISA)?


Należy przesłać do LoVo na adres bok@lovo.pl zapowiedź głosową.

Jak uruchomić usługę e-fax?


Klienci zainteresowaniu usługą e-fax powinni postępować zgodnie z instrukcją otrzymaną od LoVo podczas uruchomienia usługi.

Jak uruchomić pocztę głosową?


W celu uruchomienia usługi niezbędny jest kontakt z BOK.

W jaki sposób można przenieść swój dotychczasowy numer do sieci LoVo?


Należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta tel: 801 833 833 lub 22 255 30 30 adres e-mail: bok@lovo.pl