ePASO

ePASO to pierwszy na Świecie system teleinformatyczny, który analizuje ilości połączeń telefonicznych i pokazuje skąd dzwoni do firmy potencjalny klient.

Ogłoszeniodawcy oraz reklamodawcy wystawiający ogłoszenia i wykupujący reklamy, nie mają możliwości precyzyjnej weryfikacji ich skuteczności. Dzieje się tak dlatego, że dostępne na rynku możliwości zbadania skuteczności reklam (np. kliknięcia), nie dają 100% odzwierciedlenia rzeczywistości. Dzięki ePASO analityczna rzeczywistość ulega zmianie.

Po raz pierwszy połączenia telefoniczne wykorzystywane są do mierzenia efektywności i skuteczności ogłoszeń i reklam w wymiarze masowym i powszechnym.

Każda reklama czy ogłoszenie ma swój niepowtarzający się numer telefonu, który przekierowuje połączenie od zainteresowanego Klienta na wskazany numer docelowy, czy to komórkowy czy stacjonarny, a w panelu usługi można sprawdzić, z której reklamy nastąpiło najwięcej przekierowań. Dzięki temu firma wie, który serwis ogłoszeniowy czy która reklama była skuteczna i przyniosła najwięcej połączeń telefonicznych, czyli potencjalnych klientów. Jednocześnie wiedza ta przyczyni się do optymalizacji wydatków reklamowych firmy poprzez wyeliminowanie nieskutecznych kanałów marketingowych.

Specyfikacja usługi:

Platforma ePASO udostępnia firmom numerację telefoniczną umożliwiającą kontrolę skuteczności poszczególnych ogłoszeń, serwisów ogłoszeniowych, reklam Online (Internet) i Offline (ATL -ang. Above The Line– reklamy: telewizja, radio, prasa, plakaty, reklama zewnętrzna) poprzez analizowanie przychodzących połączeń telefonicznych.

Automatyzacja planowania i przydzielania dedykowanej numeracji telefonicznej dla poszczególnych portali internetowych, serwisów ogłoszeniowych, ogłoszeń, pracowników, reklamy ATL, towarów, oddziałów umożliwi przeprowadzenie optymalizacji wydatków ogłoszeniowych i reklamowych.

O skuteczności kanałów komunikacji świadczyć będzie ilość połączeń telefonicznych. Ponadto kontrola ilości odbieranych i nieodbieranych połączeń telefonicznych może mieć znaczący wpływ na podniesienie jakości obsługi, mierzenie efektywności pracowników, jakości rozmów z Klientami poprzez moduł nagrywania rozmów. Kontrola pozwoli na optymalizację procesów biznesowych i eliminowanie czasu przeznaczanego na obsługę nieefektywnych mediów.

ePASO to pierwsze na świecie narzędzie analityczne, umożliwiające kontrolę i pomiar skuteczności ogłoszeń i reklam w Internecie oraz w mediach tradycyjnych takich jak: gazety, magazyny, radio, ulotki, plakaty i inne. Usługa ePASO jest usługą analityczną realizowaną na bazie infrastruktury telekomunikacyjnej, umożliwiającą wykonywanie i odbieranie połączeń telefonicznych oraz korzystanie z szeregu usług dodanych.

Schemat usługi:

ePaso

Cechy i korzyści:

Dzięki pomiarowi ilości kontaktów telefonicznych można:

OPTYMALIZOWAĆ

  • – Pieniądze – czyli budżet marketingowo-ogłoszeniowy. Przenosić finanse na rzecz najbardziej efektywnych mediów.
  • – Opisy ogłoszeń, wyceny towarów, jakość reklam.
  • – Organizację pracy działów sprzedaży, contact center, marketingu i reklamy.

MIERZYĆ

  • – Jakość i efektywność serwisów ogłoszeniowych oraz innych mediów poprzez ilość połączeń telefonicznych od klientów.
  • – Skuteczność wydawanych pieniędzy na marketing i ogłoszenia.

KONTROLOWAĆ

  • – Ilość odebranych połączeń ze wskazaniem numerów telefonicznych i rozmówców.
  • – Ilość nieodebranych połączeń ze wskazaniem pracownika i godziny nieodebranego połączenia.
  • – Jakość obsługi Klienta poprzez odsłuchiwanie nagranych rozmów z Klientami.
  • – Efektywność i aktywność pracowników.

 

W analityce internetowej powszechnie znane są statystyki kliknięć, odsłon stron, czasu spędzanego przez internautów na danej stronie www. Poza narzędziami wykorzystywanymi do pomiaru www przez Polskie Badania Internetu, Google Analytics czy standardowego pomiaru ilości zapytań e-mailowych strony www nie były dotychczas objęte inną analityką niż „klikanie”.

Optymalizacja stron www i sposób ich budowania z wykorzystaniem kultury SEO oraz wyniki wyszukiwania w wyszukiwarce Google są kolejnym narzędziem pomiaru jakości i popularności stron www.

LoVo Telekomunikacja Bliżej wprowadziła narzędzie analityczne oparte na rozwiązaniach telekomunikacyjnych. Pomiar ilości połączeń wykonanych przez potencjalnych klientów z przypisanych do komunikatu czy ogłoszenia telefonów, daje możliwości pomiaru reakcji dotychczas nie realizowanego, ale bardzo istotnego z punktu widzenia psychologii zachowań konsumenckich.

Publikujący reklamy w gazetach, radio, telewizji czy nośnikach reklamy zewnętrznej, pozbawieni są możliwości badania skuteczności i analizy efektywności reklam.

Nagrywane rozmowy telefoniczne będą nieodpłatnie przetrzymywane na koncie Odbiorcy na platformie ePASO przez okres 14 dni.

Przechowywanie nagrań na platformie ePASO w terminach dłuższych niż 14 dni objęte jest dodatkowymi opłatami.

Nagrywanie rozmów telefonicznych – rejestrator rozmów do 10 GB i przechowywanie na serwerze LoVo przez:

  • – 1 miesiąc: 59,00 zł / miesięcznie
  • – 3 miesiące: 69,00 zł / miesięcznie
  • – 6 miesięcy: 99,00 zł / miesięcznie
  • – Zwiększenie pakietu nagrywania rozmów telefonicznych o 1 GB: 5,00 zł / miesięcznie.

Skontaktuj się z naszym Konsultantem, aby uzyskać więcej szczegółowych informacji:

 

 

Projekt współfinansowany_ePASO