Akademia Rozwoju Biznesu

 

Zatrudniasz lub zatrudniałeś handlowców?

Jeśli tak, to pewnie wiesz, że nie zawsze tak dobrze sprzedają,
jak o tym opowiadają podczas rekrutacji.

Czasami sprzedają tak słabo, że nawet na siebie nie zarabiają…

Praktyka pokazuje, że efektywność handlowca zależy głównie od pracy jego bezpośredniego przełożonego i systemu zarządzania sprzedażą. Nawet najlepszy handlowiec bez właściwego zaplecza i wsparcia przełożonego z czasem będzie tracił skuteczność i wydajność. Z drugiej strony osoba przeciętna – pod okiem sprawnego menadżera i w sprzyjających warunkach może osiągać spektakularne rezultaty.

Dlatego, w ramach Akademii Rozwoju Biznesu przygotowaliśmy:
1. Program rozwoju umiejętności zarządzania sprzedażą usług ISP dla Ciebie
2. Program rozwoju umiejętności sprzedaży usług ISP dla Twoich handlowców

 

PROGRAM ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ USŁUG ISP DLA WŁAŚCICIELI / MENADŻERÓW

CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?

W rezultacie udziału w programie nauczysz się:
1. Skutecznie weryfikować kandydatów do pracy w procesie rekrutacji
2. Wdrażać i samodzielnie szkolić zatrudnionych handlowców
3. Rozwijać efektywność handlowców i zarządzać nimi
4. Dbać o własną efektywność
5. Skutecznie przekonywać
6. Przygotowywać i wdrażać zmiany

Czyli wszystkiego, czego potrzebujesz do skutecznego zarządzania – nie tylko handlowcami, ale również innymi pracownikami. Co więcej, umiejętności te będziesz mógł wykorzystać do osiągania swoich celów w kontakcie z innymi ludźmi, w tym z dostawcami, partnerami biznesowymi a także żoną/mężem, dziećmi i innymi członkami rodziny (tak, tak, z teściem i teściową również).

Warsztaty dla Właścicieli / Managerów

PROGRAM ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI ZARZĄDZANIA SPRZEDAŻĄ USŁUG ISP DLA WŁAŚCICIELI / MENADŻERÓW

TEMATYKA MODUŁÓW
• Rekrutacja handlowca
• Standardy pracy handlowca:
– Prospecting i planowanie pracy
– Wchodzenie do domu – tam, gdzie nas nie ma
– Cold calling – umawianie się na spotkanie z klientem biznesowym
– Analiza sytuacji i potrzeb klienta
– Tworzenie profilu rozwiązania i prezentowanie oferty
– Radzenie sobie z obiekcjami, targowanie się i finalizowanie sprzedaży
– Cross/up selling
• Zarządzanie efektywnością handlowca:
– Strategia realizacji celów – od celów do aktywności
– Mierniki i narzędzia
– Zarządzanie terytorium (segmentacja, układanie planu pracy)
– Zarządzanie pozyskanymi klientami
– Stawianie celów
– Motywowanie
– Kontrolowanie i korygowanie
– Rozwijanie ludzi
– Trenowanie ludzi
– Prowadzenie dialogu rozwojowego
• Efektywność osobista menadżera
• Perswazja i przekonywanie
• Zarządzanie Zmianą

JAK BĘDZIESZ SIĘ UCZYŁ?
Nikt nie nauczył się mówić w obcym języku podczas jednorazowej konferencji. Podobnie nie jesteśmy w stanie zrobić z Ciebie skutecznego menadżera bez Twojego poważnego zaangażowania.

Cały projekt będzie trwał 2 lata – od stycznia 2017 do grudnia 2018.

W każdym miesiącu będziesz miał zaplanowane następujące aktywności:
• PRE-WORK czyli krótki materiał do przeczytania lub ankieta online do wypełnienia
• WARSZTATY czyli 1-dniowy intensywny trening – prowadzić je będziemy w godzinach 10.00 – 16.00 w okolicach Łodzi (niedaleko autostrady) – tak, aby możliwe było dotarcie na szkolenie i powrót do domu tego samego dnia (bez konieczności noclegu)
• ZADANIA WDROŻENIOWE  – zadania do wykonania po warsztacie – każde zajmie nie więcej niż 15 minut, jednak będziesz tych zadań miał kilka – 1/tydzień – wszystko po to, aby to czego nauczysz się „weszło Ci w krew”
• KONSULTACJE TELEFONICZNE – podczas całego procesu do Twojej dyspozycji będzie również konsultant, do którego będziesz mógł napisać lub zadzwonić, jeśli napotkasz jakieś trudności podczas realizacji zadań wdrożeniowych

Warsztaty będą realizowane w 1 środę każdego miesiąca lub innym terminie ustalonym pomiędzy uczestnikami i trenerem prowadzącym.

NARZĘDZIA
Oprócz materiałów pre-work, warsztatów, zadań wdrożeniowych i wsparcia uczestnicy otrzymają szereg praktycznych narzędzi, w tym:
• Management Action Profile – audyt swoich umiejętności menadżerskich metodą oceny 360 stopni (obejmuje samoocenę, ocenę 5 podwładnych, 3 współpracowników i szefa – o ile takowych uczestnik posiada)
• Reiss Motivation Profile – ocenę kluczowych motywatorów życiowych
• Social Style – analizę społecznego stylu komunikacji, empatii i elastyczności
• Gameplan – 3 miesięczny dostęp do aplikacji pomagające profilować pracowników i generować plan poprawy skuteczności przekonywania i perswazji

 

 

PROGRAM ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻY USŁUG ISP DLA HANDLOWCÓW

CZEGO NAUCZĄ SIĘ HANDLOWCY?

W rezultacie udziału w programie uczestnicy nauczą się:
1. Planować swoją pracę, aby maksymalizować swoje wyniki
2. Pokonywać „próg” domu klienta oraz umawiać się na spotkanie z klientem biznesowym
3. Analizować sytuację i potrzeby klienta
4. Prezentować ofertę rozwiązań
5. Pokonywać obiekcje, targować się i zamykać sprzedaż
6. Zwiększać sprzedaż do klientów poprzez cross/up selling

Czyli wszystkiego, czego handlowiec potrzebuje do tego, aby skutecznie sprzedawać nie tylko twoje podstawowe usługi (np. dostępu do internetu), ale również te uzupełniające (np. BPM), również dla klientów biznesowych i innych klientów instytucjonalnych.

Program warsztatów dla Handlowców

PROGRAM ROZWOJU UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻY USŁUG ISP DLA HANDLOWCÓW

TEMATYKA MODUŁÓW
• Prospecting i planowanie pracy
• Wchodzenie do domu – tam, gdzie nas nie ma
• Cold calling – umawianie się na spotkanie z klientem biznesowym
• Analiza sytuacji i potrzeb klienta
• Tworzenie profilu rozwiązania i prezentowanie oferty
• Radzenie sobie z obiekcjami, targowanie się i finalizowanie sprzedaży
• Cross/up sellingSPOSÓB REALIZACJI
Podobnie jak Ciebie zarządzania, tak i Twoich handlowców nie jesteśmy w stanie wyszkolić podczas samych warsztatów. Konieczne jest ćwiczenie i wsparcie bezpośredniego przełożonego czyli Twoje wsparcie. Dlatego warunkiem koniecznym przyjęcia na szkolenie handlowca/ów jest udział przełożonego (Ciebie jako właściciela lub menadżera) w programie dla menadżerów. Wyjątkiem są właściciele firm, którzy sami sprzedają i chcą wziąć udział wyłącznie w programie rozwoju umiejętności handlowych.

Cały projekt będzie trwał 0,5 roku – pierwsza edycja już od stycznia do czerwca 2017.

W każdym miesiącu handlowiec będzie miał zaplanowane następujące aktywności:
• PRE-WORK czyli krótki materiał do przeczytania
• WARSZTATY czyli 1-dniowy intensywny trening – prowadzić je będziemy w godzinach 10.00 – 16.00 w okolicach Łodzi (niedaleko autostrady) – tak, aby możliwe było dotarcie na szkolenie i powrót do domu tego samego dnia (bez konieczności noclegu)
• ZADANIA WDROŻENIOWE  – zadania do wykonania po warsztacie – każde zajmie nie więcej, niż 15 minut, jednak będzie tych zadań kilka – 1/tydzień – wszystko po to, aby to czego handlowcy nauczą się „weszło im w krew”
• KONSULTACJE TELEFONICZNE – podczas całego procesu do dyspozycji uczestników będzie również konsultant, do którego będzie można napisać lub zadzwonić, jeśli pojawią się jakieś trudności podczas realizacji zadań wdrożeniowych
Warsztaty będą realizowane w 2 środę każdego miesiąca lub innym terminie ustalonym pomiędzy uczestnikami i trenerem prowadzącym.

 

 

FORMULARZ KONTAKTOWY

Akademia Rozwoju Biznesu startuje już w styczniu! Ilość miejsc jest ograniczona.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej wypełnij formularz:

Formularz rejestracyjny

Prosimy o wypełnienie wymaganych pól formularza. Pola oznaczone gwiazdką * są obowiązkowe.


Firma *

Imię i nazwisko uczestnika *

Adres email *

Telefon kontaktowy *

Warsztaty dla Managerów czy Handlowców?
 dla Managerów dla Handlowców

Prosimy o przepisanie tekstu* : captcha

oraz dokonanie wyboru

 

Partner projektu:

personalogo

 

 

 

 

Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się  z Działem Współpracy Międzyoperatorskiej:

Do zobaczenia,

Zespół LoVo